Velkommen! Logg inn  eller  opprett en brukerkonto

HCP/Grønt kort

SVAR 5 - QUIZ

Publisert: 2. april 2012  av Tom Wulff

HIO med ball 2, eller en annen ball

Spørsmålet var altså, kan man slå HIO med sin ball nr. 2/eller en annen ball.

Dette er svar 5 Match/Slagspill.

Spiller A's ball treffer en overhengende strømledning. En lokal regel krever at under disse omstendighetene, må spilleren sette en ny ball i spill fra hvor den originale ballen ble spilt, som i Decision 33-8/13.

Han kan så slå HIO.

Med vennlig hilsen

Tom Wulff
HCP-komiteen
Sparebank1Nittedal
Coca Cola
Thaugland
Ahlsell
Veidekke
Ischebeck Nordic
R.E.Gulvavretting
Nets
Dell
MYRER VVS
Basefarm
Vitus Apotek
Siemens
Rockfon
Modulvegger Oslo AS
Steria
Myrhagen Sveising
alpha 2017
Siteservice
Comendo
Mail4you.no
Pixnord