Kjøpe eller selge aksje!

Etter at vi i 2013 gjorde mulig å komme seg ut av aksjen på Aas Gaard har det fått fart på salget av aksjer, og positivt er at de som har sluttet med golf eller flyttet vet at de har en exitmulighet. Eneste binding er i to år men du kan spille i de to årene etter at du har sagt opp og mange fordeler følger med. Les mer om fordelene under:

Her er link til skjema for kjøp av aksje fra Aas Gaard Golfpark.

Du kan lese mer om exitmuligheten ved å klikke her og link til exitskjema for 2018 finner du her

Her kan du laste ned salgsskjema i forbindelse med salg av aksje.

Kontakt gro@hakadalgolf.no med kopi til info@hakadalgolf.no hvis du lurer på noe i forbindelse med aksjer.

Store fordeler ved å være aksjonær i Hakadal Golfklubb
Aas Gaard Golfpark i samarbeid med Hakadal Golfklubb ønsker å få til så mange aksjonærfordeler som mulig. Vi er glade i aksjonærene våre og ønsker jo flest mulig aksjonærer som benytter anlegget og klubben mye, derfor vil alle store fordeler tilkomme aksjonærer som er våre beste ambassadører.

• 10 dager forhåndsbooking av starttid på banen. (Alle andre har 5 dager forhåndsbooking)
  • Aksjonærer for gratis innmelding av barn og barnebarn under 19 år med fritt spill på korthullsbanen.
  • Aksjonærer får 25% avslag på billeie
  •  Aksjonærer får 50 % avslag på billeie ved kjøp av klippekort med 10 klipp.
  • Aksjonærer slipper rengjøringsgebyret på kr 3000,- ved leie av kafeen eller selskapslåven til egne arrangementer.
  • Aksjonærer kan hugge eget juletre en dag før jul på eiendommen.
  • Aksjonærer får tilbud om kjøp av greenfeehefter til kun kr 1700,- hvor du kan spille 1 runde golf på hver bane av de baner som er med. (Gjelder kun de 50 første som spør) Dette gjelder banene: Tyrifjord, Evje, Drøbak, Bærum, Haga og Oslo. Du får også med 1 billett som kan brukes til venner som ønsker å spille på Aas Gaard Golfpark og heftene kan brukes fra 1. mai og ut året.  Nytt av året er at par kan kjøpe hefte nr 2 til sin partner for kun 1300,-
  • Aksjonærer får tilgang til fordelsprogrammet mot utvalgte baner i nærheten! Vi offentligjør alle banene før 10 mai 2017 hvor du får redusert greenfee.

• Aksjonærer får 25 % avslag på kjøp av klippekort på rangen. (Depositum på kr 100 for hvert kort som du får igjen ved innlevering)
  •  Aksjonærer kan kjøpe 4 billetter til bruk for venner eller familie til kun kr 1200,- ved kjøp av 8 billetter blir prisen kun 2000)
  • Aksjonærer kan også invitere en gjest spontant og da få kr 100,- i avslag. ( dog aldri under minimumsprisen på 300,-)
  • Aksjonærer får fast 10% avslag på ordinærpriser på klær i Proshop.
  • To aksjonærerforeldre/foresatte i samme bolig har alle ungene inntil 20 år gratis som medlem med fritt spill på hovedbanen.