Praktisk informasjon for medlemmer i Hakadal GK

Som medlem i Hakadal Golfklubb…

• Etter klubbsekretæren har mottatt innmeldingen til klubben, det gamle HCP/GK eller kopi av GK prøven, og innbetaling av årsavgift:
  • Får medlemmene tilsendt gyldig HCP/GK kort for sesongen
  • Er medlemmene våre registret i Norges Golfforbund som dekker følgende:
    • Ansvar og Ulykkesforsikring på norske golfbaner
    • Abonnement på medlemsbladet Norsk Golf etter prinsippet "ett blad per husstand".

Medlemsprofil/Booking:

Medlemmene er ansvarlig for at administrasjonen har riktig informasjon (adresse, tlf, epost, osv)  Dette kan oppdateres via din personlig profil/Golf Online.
Vennligst kontakt klubbsekretær på info@hakadalgolf.no  for å motta brukernavn og passord via epost.
Medlemmene kan logge seg inn via Golfbox på våre hjemmesider—under Booking.

Booking via Golfbox er åpent hele døgnet.

Vennligst se på våre hjemmesider under Booking for regler og restriksjoner.

Hvordan får medlemmene våre informasjon:

• Epost:
    Vi bruker epost som vår informasjonskanal om anlegg og klubb. Hvis dere ikke har mottatt disse, ber vi dere om å sende en mail til info@hakadalgolf.no  med deres epostadresse. Dette er klubbens viktigste informasjonskanal, i tillegg til internett.
  • Internett:
    Vi legger ut alt informasjon via vår internett sider: www.hakadalgolf.no
  • Oppslagstavle (ved proshopen):
    Vi legger ut en del informasjon på oppslagstavlen på proshoppen.

Andre praktisk informasjon:

Kontortider:
Administrasjonskontorlokalene ligger på hovedgård i et mursteinsbygg ved siden av Hovedhuset i første etasje. Kontoret er åpent fra Mandag til fredag fra 09:00 til 15:00. Proshop har også medlemsservice