88 år gamle Ivar Skogheim betaler 1 krone slaget i greenfee

Av:   |  Publisert: 8. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ivar Skogheim er vår eldste aktive golfer og vi har lagd et eget medlemskap for ham i år. Les mer i saken og se utslaget hans på hull 1 i dag.

Det sies jo at man lever 5 år lengre hvis man spiller golf! Ivar Skoghem er pr tiden vår eldste aktive golfspiller som spiller med  yngre kompiser noen ganger i uka fra Hadeland populært kalt Hadelandspatrjulen som består av kun trivelige kara!

Ivar har vært aksjonær  på Aas Gaard Gollfpark i over 10 år men en sykdom på øynene gjorde at han var usikker på om han fikk spille golf i år. I Hakadal kan du ta exit hvis du er fylt 75 år og det var det j 13 år siden Ivar gjorde så det var godt innafor.

Etter en prat med Ivar fant vi opp et nytt medlemskap som kun passer tii et medlem hvis medlemmet ønsker det selv. Siden Ivar var usikker på hvor mye golf det blir fikk han tilbud om å bli greenfeemedlem og så betale kr 1,. pr slag han bruker på runden med kompisene sine. Vi kan røpe at i første runden sin i år i dag,  gikk Ivar som har 22 i hcp på 98 slag og runden kostet da under 100 kr...............

Vi tok en prat før runden og fanget utslaget på film som gikk helt ned med lengde til bunkersen og mange 20 åringer er litt missunnelig på den driven til Ivar.

Har jo trent litt regelmessig på simulator i vinter så direkte uforbredt er jeg ikke kunne Ivar Fortelle:-)
Vi ønsker Ivar og kompisene i Hadelandspatruljen en riktig så fin sesong med få slag!