99 stk på Norsk Seniorgolf sin Sissener Classic Tour

Av:   |  Publisert: 27. juni 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det ble en strålende dag og Hanne Lund Kaldestad og Svein Bøe fra Hakadal vant sin klasse mens Ola Hjort klarte bragden å gå på 2 under banens par brutto. Les mer i saken og se bilder

Det ble dessverre ingen som klarte hole In One i år og det betyr at Ingeborg sørumshagen, Arne Bendigtsen og Bjørn Juvet fortsatt er de eneste på seniortouren som har klart dette.

Vi hadde closest top pin på hull 7 hvor man kunne vinne 4 billetter til Aas Gaard golfpark til en verdi av 3200 kroner.
Her vant Kjetil Bakke Eriksen med 2,0 m i fra mens Eva Melhus la seg kun 60 cm i fra og sikret birdien.

Eva Melhus var den mest følsomme på hull 7 i dag og stakk av med 4 billetter til banen

Kjetil Bakke Eriksen her i ferd med å skrive på 2m på skiltet. Vi ser ballen i nærheten av flagget og gratulerer med 4 billetter som ligger i en konvolutt i Proshopen til deg.

Av Hakadal spillere ble Morten Bakken vår beste i klasse 2 med en 12 plass.
I klasse 3 ble vår egen Atle Johansen bestemann med en sterk 2. plass
i klasse 4 spilte Erik Haugen utrolig godt og gikk på -4 netto som holdt til en 2. plass
I klasse 5 Ble det -2 på vårt nye medlem Hanne Kaldestad og det holdt til klar seier og vinner i klassen sin. Vi gratulerer.
Vi gratulerer også Svein Bøe som vant klassen 70+  også han med sterke -1 netto.
Hakadal hadde ikke noen spillere med i klasse 1 som er for de under 7 i hcp.

Tusen takk til alle deltakere for en hyggelig dag på Aas Gaard og fortsatt god golfsommer.

Alle resultater finner du i denne linken og du må selv velge klasser:

Ola Hjort med seier i klasse 1 på 69 slag brutto