Alle treninger denne uken er utsatt til neste uke!

Av:   |  Publisert: 26. april 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Med -5 og 5-10 cm med skare i morgentimene i dag har ikke tro på at dette forsvinner ila dagen og velger å utsette alle planlagte treninger denne uken. Les mer i saken

Bare å beklage men værgudene hadde tydeligvis behov for litt mere vinter nå i slutten av april.
Det som er bra er at det forsvinner raskt og de 25 cm fra i går er blitt til 5-10 cm. Når sola får varmet opp Hakadal ila dagen tiner vel dette ila av et par dager og vi håper og tror at baneåpning kan gjennomføres lørdag 6.mai. Vi åpner for booking så snart vi har trua og annonserer det på mail til aksjonærer og legger ut på hjemmesidene når vi åpner opp bookingen.

Treninger
I kveld skulle det være treninger for både:
Junior
Damer og
Herrer
De er alle utsatt en uke. Når det gjelder påmelding til disse aktivitetene så kan damer og herrer melde seg på rett i golfbox hvor oversikten til Martin ligger.

Juniortreninger er det bare å møte opp på uten påmelding første dag da det vil bli registrert på din første trening. Mer info om juniortreninger her.

Du kan ogå hvis du ikke får til å melde deg på eller lurer på noe sende direkte mail til Pro Martin Brännstrøm på martin@hakadalgolf.no

Da er det ikke lenge igjen til vi kan starte opp og vi trenger hjelp til å fylle opp VTG kurs og håper våre medlemmer sprer budskapet og oppfordrer venner og familie til å t del i golfsportens gleder. Påmelding til første VTG kurs her