Anders Malmberg vår nye Trener/Pro

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 5. mai 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er med glede vi kan informerere at dere som ønsker trening for å bedre spillet igjen kan gjøre det i Hakadal. Les mer i saken

Anders har drevet med golfundervisning i mange år, kommer fra vårt golfelskede naboland og er som svensker flest, lugn, sosial og ser deg som golfspiller. Han underviser også spillere på Grønmo hvor han har vært spiller og medlem i en årrekke.

Vi er veldig glade for å få en slik resurs og "likandes kar" til Hakadal, og dere som som ønsker å forbedre spillet eller finne noen detaljer i svingen sin, kan kontakte Anders via Golfbox og Protrainer hvor han kjører timer for de som ønsker på tirsdager og onsdager her i Hakadal. Også mulig andre dager på Grønmo hvis det skal passe deg bedre og kan avtales med Anders direkte.

Anders har mange jern i ilden og er også ansatt av NGF til å utdanne nye trenere i trenerløypa til Norges Golfforbund. Han vil også bli brukt til å forbedre våre egne trenere og vil sammen med trenergruppa sette opp nyttige kurs i tillegg til egne protimer.

For å booke timer med Anders logger du deg på Golfbox og midt på siden under dine tider finner du Protrainer ( Trenere i min klubb ) hvor du kan se i kalenderen hans og booke timer direkte. på bildet under er det vist hvordan det ser ut når du er pålogget Golfbox.

Velkommen til Hakadal Anders!