Årets siste Hole in one forrige fredag?

Av:   |  Publisert: 9. oktober 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi kan gratulerer Christoffer Andresen med hole in one på hull 11. Christoffer hadde god hjelp av Svigerfar Jan Erik Solvang og kamerat Miguel Fernandes da de to ga veldig gode råd og er av de som kjenner banen best. Les mer i saken og se hullkantens skader

Vi har fått svigerfar Jan Erik Solvang til å lage litt om den happy happeningen:-)
HIO Fredag 4.10. ich 18:17
Nok en fin dag på vår praktfulle bane. Miguel, Cris og jeg spilte poengkamp og vi var likt med Miguel og litt i himmelen begge to.
Så drar svigersønn Christoffer Andresen opp favoritt pitchen av bagen og bokstavlig rett i koppen på hull 11, wow!
Han beklager selvfølgelig at han laget et hakk i hullringen 😊

Som det fremkommer av bildet skjedde HIO på min brukte solball, sponser med det!
Sist vi spilte var Chris 7 cm unna, så man kan si det er blitt «hans hull»
Miguel dro selvsagt av med seier i poengkampen og alt var som normalt igjen :-)
Fullstendig oversikt over HUIO i Hakadal finner du under bane og Hole in one, eller bare klikke her

Stolt Jan Erik Solvang med sin presise Svigersønn Christoffer Andresen som spiller for Surnadal Golfklubb.

Hullkanten ble litt skadet men gutta fiksa opp så godt de kunne og unnskyldningen er godtatt:-)