Årsmøte utsatt til november en gang

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 27. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ny innkalling kommer

Generalforsamlingen og årsmøtet utsatt til november en gang. Ny innkalling vil komme.

Generalforsamlingen og årsmøtet som skulle vært avholdt 18. mars og forsøk 2 den 6. mai er utsatt.

Golfdrift og Hakadal Golfklubb har bestemt seg for å utsette møtene grunnet situasjonen med Korona-viruset og anbefalinger fra myndighetene om antall folk samlet på en gang.

Vi ønsker å opptre ansvarlig, og ikke bidra til økt smitterisiko for våre aksjonærer og medlemmer

Generalforsamlingspapirene ligger ute på «mine sider» på hjemmesiden.

Har du ikke opprettet bruker ennå kan du gjøre det på: https://aasgaardgolfpark.no/bruker/registrere

Golfdrift har i vinter jobbet frem et strategidokument og en handlingsplan for anlegget og vil presentere dette på Generalforsamlingen 24 juni med prioriteringer for 2020.

PS: Noe av det vi skulle presentere er allerede godt i gang og to nye teesteder er bygget opå back og i dag kommer VVS for å grave og koble på vanning. Så vi er godt i gang og banen front er åpen med august greener allerede og 1. mai får vi spille alle 18 hullene.

MVH
Styreleder Golfdrift Nils Thomas Fearnley og