Atlungstad golf blir med i first class golf!

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 26. juni 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Target 600 og plussmedlemmer får nå en bane til de kan spille på fredager og etter kl 15 på helg! Les mer i saken og oppgrader du også!

Vi jobber jo hardt  for at våre medlemmer skal få flere og flere fordeler!

Det er med stor glede vi nå kan fortelle at vi har utvidet vårt plussmedlemskap og Target 600 med en bane til! Det er vakre Atlungstad golf som ligger ved Mjøsa`s bredder på Ottestad. Veibeskrivelse i denne lenken

Hva er first Class Golf?
Alle våre plussmedlemmer og Target 600 medlemmer kan da spille fredager fra 15 mai til 30 september uten å betale greenfee! i tillegg kan man gjøre det samme på helg fra kl 15:00 i samme periode 15 mai-30 sept.

Dette er tider man kan booke to dager før for at det skal bli helt gratis. booker du f-eks 3-4 dager før må du betale greenfee som vanlig!

Følgende baner er med i first Class golf:
- Aas Gaard golfpark
- Atlungstad golf
- Losby golf
- Tyrifjord golf
- Miklagard golf
- Kongsvingers golf ( På Kongsvingers gjelder ikke helgespill etter kl 15 )

Kunne du tenke deg å oppgradere til Target 600 eller plussmedlemskap er det bare å sende en epost til torve@hakadalgolf.no

Her kan du lese mer om både Target 600 og plussmedlemskapet