Banemannskapet takker alle som deltok på årets KM

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 27. august 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Banemannskapet takker alle som deltok på årets klubbmesterskap, les mer i saken

Det første vi fikk høre på mandag fra banegjengen i lunsjen etter KM var at banemannskapet som startet dagen med klipping og banearbeid, sa at det var mye mindre oppslått torv og nedslagsmerker enn vanlig på mandager!

Det er jo helt ubeskrivelig deilig å høre, og at våre trofaste medlemmer som spiller mye og deltar i KM sørger for å ta vare på egen bane og alt skryt til dere som spilte Klubbmesterskapet!

En liten artig og meget hyggelig gest fra en av deltakerne fant vi også ved inngangen til hull 1 på mandag som da er skryt andre veien. Flott miljø og kultur at vi skryter av hverandre og oppfordrer andre til å gjøre det samme.
Tusen takk til Astrid Gulden Olstad som la igjen denne beskjeden og måleren etter selv å ha deltatt på årets KM.