Bra deltagelse og mange blide gutter og jenter i dag

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 25. september 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vår nye juniorturnering Michael Steane junior Championship samlet mange deltagere og alle fikk en flott dag i sommervær med pizza og brus etter runden. Se resultater og bilder i saken.

En fantastisk dag på banen i dag med 200 spillere 3 turneringer og mange sosiale arrangement er over. Et av arrangementene var vår nye turnering for juniorer, Michael Steane junior Championship hvor vi fikk 4 vinnere. Vi tror alle følte seg som vinnere i dag med en flott dag med mye hygge og god Pizza!

I klassen for de med handicap over 36 vant Theo Paulsen gutteklassen og Isabel Erkisen Flatbye vant jenteklassen. For gutter netto slag avgjorde Ulrik Slyngstadli matchen ved å gjøre sandsave på hull 18 og vent dermed med et fattig slag.

Vinner av Stablefordklassen for gutter ble vunnet av Fredrik Flo Øfstaas som klarte hele 36 poeng.

Vi gratulerer alle sammen og gleder oss til neste år og nye juniorturneringer.
Alle resultatene finner du her og bare velg klassen du ønsker å se på.

Theo Paulsen, Isabel Eriksen Flatbye og Dina Foss Andresen

Gutta koser seg etter runden

William Fearnley på hull 1

Inge Philip Fredriksen på hull 1