Bunkersand på tur ut i disse dager

Av:   |  Publisert: 26. august 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da er det endelig tørt nok og gressveksten har stagnert litt slik at vi får kjørt ut sand i bunkerne.

Vi fikk reparert beltene på gravemaskina rett før helgen og nå er det i tillegg tørt nok til å kjøre stor traktor med henger på banen. Så nå er vi igang med å kjøre ut bunkersand.

Vi prioriterer nå greenbunkere i første omgang da Fairwaybunkere ikke er like avhengig av mye sand.

Vi presiserer at vi som insisterte på slaget da hun selvfølgelig ikke lå i bunker med sin ball.

Takk til Eva og vi fortsetter utkjøring i dagene fremover så lenge det er tørt nok å kjøre.

Eva Westhagen har nok vært i bunker før, for sjelden vi ser så bra slag på oppfordring.