Elitsatsning 2020! Oppdatert 03.03.20

Av:   |  Publisert: 28. januar 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Har du ønske om å satse på golf?

Hei,
Klubben ønsker å lage en elitegruppe for de som ønsker å satse på golf.
Satsningen rettes mot de som ønsker å spille på Narvesen Cup, Srixon Tour (Jr Elite), Østlandstour (Brutto), Garmin Norges Cup eller ett NM i regi av NGF.
Vi ser for oss at denne gruppen på inntil 4 stk, vil kunne få trening/oppfølging av vår pro, rangekort,  økonomiskstøtte til turneringsavgift, turneringsuniform og baller (dette kan vi tilpasser vi hver enkelt spillers behov).

Hakadal GK vil prioritere de i elitegruppen for spill i bl.a NM.
Vi ønsker at de som får plass i gruppen, kan bidra posetivt i bl.a noen jr samlinger og sponsor turneringer for klubben.
Vi kan komme nærmere innpå dette med hver enkelt person.

Om du mener du har det som skal til, send oss en søknad på mail med dine planer for golfsesongen 2020.
Mail til styreleder per.fredrikstad@outlook.com

Oppdatert:
Etter styremøte 02.03 2020, har vi to søknader.
Vi har plass til i alt 4 stk pr sesong, og deadline for å søke om en plass for 2020 sesongen er den 15.04.2020.

Mvh
Hakadal Golfklubb