Fearnley Fella går mot slutten

Av:   |  Publisert: 18. oktober 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Banen er fortsatt åpen men litt frost om morgenen! Vi har i år lagd det vi kalte for Fearnley Fella (hull15-18) og det er 4 medlemmer som har klart dette til nå men fortsatt mulighet. Les mer i saken

Fearnley Fella er kort fortalt de 4 siste hullene på banen og de er jo litt vanskeligere enn de andre hullene og kanskje opp til flere som har gått på en smell her?

I år har det vært slik at du kunne vippse kr 50,- før du starter på hull 15 og klarer du 10 poeng eller mer er du med i trekningen om å vinne fritt spill neste år. 10 poeng var nok litt i det vanskligste laget og til neste år vil vi gjøre det litt enklere og alle som klarer Fearnley Fella på sitt par vil være med i trekningen.

Det har Johnny Engebretsen, Henning Wold, Jørgen Hognes og Jostein Olsen klart i år og en av de vinner hvis ikke flere klarer det i år. Du bare leverer scorekortet i Proshopen etter runden hvis du har klart det. Johnny og Henning har klart det to ganger og har da selvfølgelig to lodd i den hatten!

Vi kommer til å kjøre en live trekking på Facebook etter at banen er stengt for godt i år.