Finale spill på Titleist Østlandstour

Av: Øivind Karlsen  |  Publisert: 7. september 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tre av våre spilte siste runde av Østlandstouren på Asker GK

Før siste runden, lå Jostein Olsen på en fin 3 plass på Order Of merit for sesongen, han hadde gode muligheter til å avansere og kansje også vinne OoM...
Skebnen ville det andeledelses da desverre Jostein måtte melde frafall pga sykdom.

Men tre av våre spilte og gjorde en hederlig figur i ett felt av 57 spillere.
Med to runder på samme dag, til motsettning av tidligere der de spilte en lørdag og en søndag. Så slo gutta våre seg brukbart rundt i varmen på Asker GK på lørdagen.
Alle tre leverte runder på 70 tallet, men her er krem del a krem med, så alle runder måtte være lave for å nå opp på pallen.
Siste runden på søndag var også innen for og gode resultater ble det etter tre runder sammenlagt.
Anders Grasdal holdt stand med en flott 71 runde, mens Anders Nummedal og Sigurd Eriksen falt noe ned på sammenlagt listen i Asker etter runde tre.

Her er resultater for våre spillere

Ledertavle fra Asker GK

Ferdigspilt OoM for Titleist Østlandstoren 2024
Resultat ferdigspilt OoM for våre herrer:
 7 pl. Anders Grasdal
10 pl. Jostein Olsen
27 pl. Anders Nummedal
55 pl. Sigurd Eriksen
97 pl. Håkon Svenneby
Av 286 spillere i løpet av sesongen.

Håkon Svennby spilte Norges Cup på Tyrifjorden GK samme helg og endte på en delt 43 plass av 86 spillere.

Ledertavle Norges Cup

Vi gratulerer våre spillere med godt gjennomført sesong.
Vi i Hakadal GK er mektig imponert over prestasjonene, da våre ikke engang spilte alle rundene på årets tour.

Mvh