Hakadal Matchplay starter opp lørdag om en uke!

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 15. juni 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Fjorårets klubbmester i Matchplay Svein Eng er nok klar for å forsvare tittelen. Kan du utfordre ham? Les mer og meld deg på i saken.

Matchplay er spiller mot spiller hull for hull og den som vinner flest hull på en 18 hullsrunde går videre i kampen om å bli klubbmester i Matchplay. De fleste har vel sett eller hørt om matchplay i Ryder Cup og vi gleder oss til Hovland skal spille der.

Hovland kan ikke bli med her da dette kun er for Hakadal Golfklubb sine medlemmer og man spiller netto slag.
Så hvis din motstander har f-eks 5 færre tildelte slag enn deg leder du med ett slag på hullene med index 1-5 før du slår ut på de hullene. Damer spiller fra utsalg 47 og herrer fra 57. ( herrer over 70 år kan velge utslag 50 )

Vinneren av Matchplay kvalifiserer seg også til Mesternes mester i oktober.
Da er det bare å melde seg på om du er gutt, jente, kvinne eller mann via og klikke denne linken

Ellers er det mulighet til å vinne tur golfreise med Tour de Golf nå på søndag. Sjekk ut denne linken og bli med på turneringen.