Husk fristen for mandagsturneringene er fredager kl 12

Av:   |  Publisert: 18. mai 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Du kan alltids etteranmelde deg hvis plass men det blir dobbel pris! Les mer i saken og klikk på de lenker du ønsker!

Mandag er jo klubbdag i Hakadal og førstkommende mandag er alt i rute igjen med senior og damer på back og herrer på 18 hull med start på front.
Du kan være med i to klasser og får da en "fiktiv" tid i klassen som går sist.

Ønsker du å spille i to klasser legg igjen beskjed i kommentarfeltet på herre og dameturneringen slik at seniorkomiteen kan sette deg i fiktiv ball.

Påmelding til herreturneringens eclectic og OOM finner du her.

Dameturneringen her

Seniorturneringen her.

Vi går nå ut i en uke med mange turneringer og torsdag 25. mai er det flaggturnering og du kan melde deg på vi linken under:

Flaggturneringen.

Lørdag 27. mai er det allerede nå over 80 spillere påmeldt men plass til noen til.
Her kan du vinne utrolig flotte premier og påmelding via denne linken og du kan lese mer i en PDF om turneringen her.

Søndag 28 blir det to turneringer, først Pink Cup fra kl 10:00 og så den store Tour De Golf hvor du kan vinne tur til Spania i oktober.

Den starter fra kl 12 og påmelding via denne linken