Julitilbud til venner og gjester i Hakadal i år

Av:   |  Publisert: 30. juni 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Juli er det mye roligere og bedre plass på banen enn normalt. Vi kjører ingen rabatter på greenfee men du som ønsker å spille banen så mye du orker i juli kan gjøre det for kun 1190,- Vær med å spre det glade budskap til noen du mener fortjener å spille Hakadal mange ganger i juli!

Håper dere som medlemmer og aksjonærer er med og sprer det glade budskap slik at flere kan få testet banen nå i sommermånenden!

Vi ønsker å gi våre gjester en prøvesmak av hva Aas Gaard Golfpark har å by på, og tilbyr derfor en mulighet til å teste oss i juli til en superpris og ingen type rabatter utover dette supertilbudet. spiller du 2 runder har du spart kr 110,- allerede!

For kun kr.1190,- får du fritt spill på både hovedbanen og korthullsbanen i hele juli!
For junior (under 20 år) er prisen kr.700,-

Spilleretten kjøpes i Proshop, og forutsetter at man har grønt kort om man skal spille på begge baner. Du kan også bestille ved å kontakte oss på info@hakadalgolf.no

OBS: dette er ikke et medlemskap, men en spillerett. En spiller må ha et gyldig medlemskap i en norsk golfklubb for å benytte seg av spilleretten på begge baner (men kan fint spille fritt på 6-hulls banen uten).

Velkommen skal du være!