Kalde netter og sen snøsmelting!

Av:   |  Publisert: 12. april 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

7 minusgrader i natt og dårlig med snøsmelting dessverre! Greener og teesteder ser ut til å klart seg meget bra og vi tror på flotte forhold når vi åpner. Les mer i saken

I banestatusen for en drøy uke siden var vi optimistiske på smeltingens vegne men så endret været seg plutselig og det ble igjen kalde netter og sen snøsmelting. Nå ser værmeldingen for Palmehelgen dårlig ut for golfere i Hakadal men noen av våre baner vi har plussavtale med har åpnet og slett ikke for sent å oppgradere!

Dugnad
Vi hadde håpet på å ha dugnaden vår siste helgen i april men har nå bestemt oss for lørdag 04.05. vi kommer med egen sak om dette ila Påsken men hold av lørdag 4. mai om du kan.

Greener og teesteder har klart seg bra gjennom vinteren og det ser bra ut med lite sopp og skader. Nå er det lite vi får gjort på banen og vi ønsker ikke spiring ennå pga de kalde nettene og til info er det alltid 2-4 grader kaldere enn hva yr melder her i Hakadal om natten. Men om sommeren er det motsatt og alltid 4-6 grader varmere en yr melder,  sikkert derfor vi er Norges frodigste dal :-)

Rangeåpning før Påske utgår
Vi tok et bilde før klubben dro på sin vårlige paradistur til Belek den 4. april og et bilde i dag når vi når er tilbake og som dere ser har det vært lite smelting dessverre og graderstokken viste 7 minus når vi sto opp i dag tidlig.

Som dere ser har det vært litt bevegelse men ikke nok til at vi kan drømme om rangeåpning i årets Påske dessverre!

Været for Palmehelgen spiller opå lag med noen men ikke oss golfere som vil ha snøsmelting!

Vi ønsker alle en riktig god Påske og skulle du ønske plussmedlemskapet til kr 12000 kan du lese mer om dette via denne linken og er du vanlig aksjonær som har betalt 8750,- koster det nå kun 3250 ekstra. Er du Target 600 medlem koster oppgraderingen kr 2750,-.

Plussmedlemskap 2019
- kr 12 000 - Fritt spill hele uken på flg 5 baner i 2019: Aas Gaard Golfpark, Miklagard, Oppegård, Hauger og Grorud. NB: På Hauger og Oppegård kan du spille hele uken men først etter kl 14 på helg)
- Fri bil ( må bookes som vanlig )
- Fri Range til oppvarming sesongen 2019 ( Rangekort med 60 klipp verdi kr 1800 og 50% avslag på eventuelt påfyll av rangekort )
- 10% på ordinærpriser i Proshop
- Kan ha med medlemmer/gjester fra andre klubber til kr 300,- i redusert Greenfee, dog aldri under minimumsgreenfeen i Hakadal som er kr 350,-
- 12 dager forhåndsbooking av starttid - Ingen bindingstid for plussmedlemmer, kun 31.12 regel som gjelder. -
- 1 runde inkludert på flg baner Moss/Evje Golfpark, Fredrikstad og Tyrifjord
- Kan betale 1000 kr måneden i fast trekk ila hele året og første trekk i januar 2019.
- NGF og Klubbavgift på 750 inkludert og ikke fakturagebyr for plussmedlemmer
- Inngår i Target 600!

Og alle de fellesfordelene alle har kan leses nederst i saken du finner på denne linken

Til slutt et bilde av uteområdet på kafeen og vi satser på at vi sitter ute og koser oss etter endt jobb lørdag 4. mai:-)