Klubbmesterskap 2017, slagspill for Seniorer 26.-27. august.

Av:   |  Publisert: 9. august 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Golfsportens mest spennende turnering finner sted 26. og 27. august i år. Vi har endret på klasseinndelingene slik at det blir noe riktigere oppsett enn i fjor!

Påmeldingsfristren er 23. august klokken 1200 og når du går inn på Golfbox så vil du bli automatisk plassert i korrekt klasse. Årets versjon er D50-64, D65+, H50-64 og H65+.

​Med bakgrunn i fjorårets slagturnering regner vi med at vi at interessen vil øke når vi nå har separert "Unge Seniorer" og "Litt mindre unge Seniorer" smiley

Så nå håper vi på mange flere enn fjorårets 37 antall påmeldte  golfentusiaster! smiley Og fjorårets vinner av dameklassen, Anne Karin Fossum som du ser på bildet her, vil gjerne ha flere å konkurrere med!

​Og trykker du på denne linken så kan du melde deg på med en gang.

PS. Seniorgruppa har bestilt pent golfvær!