Klubbmesterskapet 2020

Av: Morten Bakken  |  Publisert: 23. august 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubbmesterskap for alle klasser denne helgen, og 90 spillere deltok.

Årets klubbmesterskap fikk en fuktig start lørdag, og de som starter tidlig fikk seg en skikkelig kalddusj. Etter en liten spillepause var turneringen igang, og det ble etterhvert godt sommervær, dog med krevende vindforhold. Søndag var det strålende spilleforhold, og det var spenning i flere av klassene helt frem til siste hull.

Banen var som vanlig i fantastisk stand, og turneringsledelsen fikk god hjelp av de rutinerte starterne Kjell-Erik Tuhus og Per Håvard Fredrikstad. Per Håvard kjørte også rundt på banen og ordnet med servering både lørdag søndag.

Dermed var nok en turnering arrangert på mesterlig måte på Aas Gaard, og en stor takk til alle som bidro til å gjøre årets KM til en minnerik helg.

Bilde: Herreklassen, fra venstre, Jostein Olsen, Michael Wahl (Klubbmester) og Jens Køste.

Bilde Dameklassen: fra venstre, Cathrine Aaslund Langerud, Brit-Tove Myhre, Jorunn Indrevik (Klubbmester) og Anne Karin Fossum

Bilde: Junior gutter: Fra venstre, Ulrik Slyngstadli, Mathias Forårsveen (Klubbmester), og Konrad Slyngstadli

Bilde: Klubbmester i jenteklassen, Mina Olsen Kongerud

Bilde: Klubbmester i senior damer 65 år +, Berit Astrup

Bilde: Senior Herrer, fra ventre: Morten Bakken, Henning Guldhaugen (Klubbmester), Johnny Engebretsen.

Bilde: Sernior Herrer 65 år +, fra venstre, Tom Jørgensen (Klubbmester), Per Engebretsen.

Alle klassevinnere og resultater finner du her:

Junior jenter opp til 13 år:
Klubbmester: Mina Olsen Kongerud, + 74

Junior gutter opp til 18 år:
Klubbmester: Mathias Forårsveen, +43
Nr 2. Ulrik Slyngstadli,  +61
Nr 3. Konrad Slyngstadli, +67

Damer:
Klubbmester: Jorunn Indrevik, +75
Nr 2 Anne Karin Fossum, + 81
Nr 3 Brit-Tove Myhre, + 83

Herrer: