LagNM Herrer og Damer

Av: Øivind Karlsen  |  Publisert: 25. mars 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi må melde på lag innen 13 Juni om vi skal være med..

LagNM 2022, blir for oss om vi stiller lag, enten på Kongsvinger GK, eller Kjekstad GK.
Mest sannsynlig pga lokasjon og om vi melder på lag tidlig, så blir det Kongsvinger GK for oss.
LagNM 2 div.  går av stabelen 16.- 17. juli (lørdag - søndag).

Her er det som alltid friplass til regjerende klubbmestere om de ønsker å være med.
(Klubbmestere må også melde seg på  og vise sin intersesse, men behøver ikke spille om plassen).
Herrer: Fabio Helgerud
Damer: Eli Bjørnevik

Vi tar en dialog på uttaket, men først må de som ønsker å delta melde seg på, og deadline er 20 mai:
Påmelding til LagNM 2022
Deadline for påmelding av lag er mandag 13. juni. til NGF
Deadline for å melde på spillere er fredag 1. juli, så ett uttak må skje innen 10 juni. til NGF og bane

Herrelaget skal bestå av minimum fire spillere, maksimum fem spillere.
Damelaget skal bestå av: minimum to spillere, maksimum tre spillere.

NB! Samtlige spillere på et lag må ha klubben som sin hjemmeklubb. Et eventuelt bytte av hjemmeklubb er ikke gyldig før det er angitt i spillerens profil i GolfBox.

Turneringskomitèn