Michael Steane Friendship Memorial Trophy på lørdag

Av:   |  Publisert: 19. september 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Her kan vi være av samme kjønn eller i mixklasse. Gøy blir det og vi spiller 3 format i en turnering. Fourball-Foursome og to mannscramble. Lyst å være med? Les mer i saken

PÅMELDING
Michael Steane Friendship Memorial Trophy
2019 er en morsom parturnering hvor du spiller 3 forskjellige format i en turnering.

Michael Steane Friendship Memorial Trophy
vil bli en del av programmet i årene fremover og en egen sølvpokal blir innkjøpt hvor vinnerparet får sine navn inngravert år for år.

NB: Beste paret uavhengig av klasse får delta i puttekonkurranse om fritt spill i søndagens Fearnleys pokal.

Hull 1-6 spilles som fourball hvor det er single spill med beste nettosscore ( med fullt hcp) pr hull teller.

Vi spiller hull 7-12 som Foursome, annenhvert slag på ballen med 50% handicap av samlet mottatte slag.

Så på hull 13-18 er det tomannsramble med 25 % handicap av samlet mottatte slag.

På hull 13-18 må man ha to tellende utslag hver.

Dette blir gøy og har du ikke partner, meld deg på og vi lover å prøve å skaffe deg spillepartner!

Blir god premiering og noen morsomme tilleggskonkuranser individuelt og parmessig:-) Mulig å vinne billetter til Oslo, Oustøen, Kongsvinger m/flere samt gavekort til vinnerlagene!
​NB, må være minimum 3 lag i en klasse for at det skal bli gavekort i premie.

Det blir livescore på storskjerm og scorekortmottak i kafeen hvor vi kan ha det hyggelig sammen til siste ball er i mål.

Påmelding her

Priser:

Medlemmer med fritt spill på banen kr 250,-

Alle andre kr 600,- som betyr kr 350 i "greenfee"

Klasser: Herre, dame og mix.

Foreløpig premieringsoversikt.

Closest to pin hull 11