Nesten 500 flere på turnering i regi Hakadal i år mot i fjor

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 19. oktober 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det spilles jo noen turneringsrunder ila sesongen og i år kommer vi opp i drøye 3000 runder. Se mer i saken

I 2023 ble det spilt 2674 klubb og sponsor runder ifb med turnering hvor vi bruker turneringsmodulen til å sette opp turneringen. Det betyr at det er stor interesse for å delta i turneringer.

Det vi har hatt alt for lite av som klubben ønsker å gjøre noe med til neste år er å få arrangert flere junior og ungdomsturneringer. Finnes det en unge jente eller gutt som kunne tenke seg å være med å organisere og bidra til flere turneringer hører vi gjerne fra deg.
Send da i så fall en melding til info@hakadalgolf.no

Rekord i 2024
I år har det blitt spilt 3138 turneringsrunder i regi klubb og drift, tallet er litt høyere da vi også har arrangert 2 NSG turnering med ca 400 runder totalt.

Vi takker alle som har spilt turneringer og gledelig å se at seniorgruppa har produsert nesten 1000 runder alene!

Vi må også takke alle de frivillige som stiller opp som startere og baneverter og det er vel på sin plass å trekke frem Kjell-Erik Tuhus som alltid er tilstede og bidrar i turneringer i regi av hele anlegget. Kjell-Erik er også vår faste banevert hvor han kjører rundt på helg og store dager for å sørge for at alle har det bra og får opp farten på noen som har blitt hengende litt etter:-)

Tusen takk for den flotte frivillige jobben du gjør sesong etter sesong Kjell-Erik