Ny liten bro på hull 2

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 14. august 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Eirik, Bendik og Syver viser at de er flinke gutter som kan mer enn å klippe gress

Som de fleste har fått med seg så har vi jo fått nytt utslagsted for de som spiller fra utslag 47 på hull 3!
Gutta på bildet er jo kjent for å gjøre damene fornøyd og i dag har de gjort damene til lags igjen med å lage en ny fin liten bro slik at damene kan gå tørrskodd opp til utslag nr 3 med tralla si om de ønsker!

Vi takker Eirik, Bendik og Syver for en flott jobb og legger ved bilde av både bro/klopp og gutta slik at damene vet hvem de skal takke!

Gutta la til at den første som prøver å kjøre golfbil over mister medlemskapet sitt og må melde seg inn i en annen klubb lenger syd.

Tusen takk til Eirik, Bendik og Syver for et godt utført snekkerarbeid, neste uke er det slutt på sommerjobb og skolebenken venter nok en gang.
Tusen takk gutter!