Nye klubbmestere

Av:   |  Publisert: 1. juli 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag ble klubbmesterskapet i Stableford spilt og hele 8 nye klubbmestere. Les mer i saken

Lørdag ble den tradisjonsrike Hakadals Stableford Championship som er klubbmesterskapet i poeng spilt.

Den ble flyttet frem til før sommerferien da det er veldig stor planlagt aktivitet på høsten i år. 53 deltakere var med og mange spilte utrolig bra. Hele 4 spillere klarte fantastiske 40 poeng og man måtte bruke handicap for å skille i de klassene det var jevnt.

Vi gratulerer alle vinnerne som er hele 8 nye klubbmestere og pokal med navn blir å finne i Proshop ila uken. Det er stort spenn i alder og vår yngste klubbmester i jenteklassen Hedda Wold er nettopp fylt 10 år og Nils-Gustav Westhagen som blir 80 år senere i år ble klubbmester i klassen 70+.

19 år gamle Mathias Forårsveen ble klubbmester i junior og klarte i klubbhcp klassen å skrive seg litt ned fra 46 til 43. det er sterkt i turnering.

Det ble også konkurrert om 2 billetter til Oslo og 2 billetter til Oustøen.
Vinner av closest på hull 7 = Børre Olaussen 1m51cm ( 2 billetter til Oslo GK )
vinner av closest på hull 11= Morten Hansen 5m 40cm ( 2 billetter til Oustøen )

Klubbmester herrer HSC 2019
Oskar Eriksson ( Premie pokal og Gavekort på kr 250,- og 2 billetter til Kongsvinger)

Klubbmester damer HSC 2019
Line M Halstenrud ( Pokal og 2 billetter til Atlungstad ved Mjøsa)

Klubbmester senior herrer HSC 2019
Børre Olaussen ( Premie pokal og Gavekort på kr 250,- og 2 billetter til Kongsvinger)

Klubbmester senior damer HSC 2019
Laila Irene Medhus ( Pokal og 2 billetter til Atlungstad ved Mjøsa)

Klubbmester gutter junior HSC 2019
Mathias K Forårsveen ( Pokal og 2 billetter til Haga)

Klubbmester jenter junior HSC 2019
Hedda Wold ( Pokal og 2 billetter til Haga)

Klubbmester herrer 70+ HSC 2019
Nils-Gustav Westhagen ( Pokal og 2 billetter til Haga)

Klubbmester damer 70+  HSC 2019
Astrid G Olstad  ( Pokal og 2 billetter til Haga)

I herre og senior herreklassen premier vi de tre første da det var her det var flest deltagere 2 og 3 plass gir 2 billetter hver til Evje Golfpark i Moss.
Herrer
Fornavn Etternavn Total Hcp
Oskar Eriksson 40 10,1
Tommy Johansen 40 19,9
Jens Andreas Køste 39 3,3

Senior herrer
Fornavn Etternavn Total   Hcp
Børre Olaussen 40   15,3
Einar Fritzen 40   17,3
Aksel Flakstad 38   14,0

Hele listen kan du se her og man må velge mellom de forskjellige klassene og igjen gratulerer til alle nye klubbmestere.