Opprykk for Hakadal i Lag NM

Av: Morten Bakken  |  Publisert: 16. august 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hakadal sine seniorgolfer imponerte i lag-NM. Topp plassering for alle våre 3 lag.

Hakadal sine seniorherrer ble nr 2. i Lag-NM andre divisjon og rykker med det opp til 1. divisjon. Hakadal sitt andre lag ble nr 2 på hjemmebane i 3. divisjon, kun slått av Gamle Fredrikstad og rykker opp til 2. divisjon. Hakadal sine damer leverte også flott golf og ble nr 2. i sin avdeling, kun slått av Østmarka.

Resultater fra helgen:
Hakadal damer her
Hakadal herrer1 her
Hakadal herrer2 her

Det har vært en flott helg for golf og takket være god innsats fra en rekke frivillige, ble Norgesmesterskapet i Hakadal avviklet på en utmerket måte, og det vanket mye skryt fra gjestespillerne for både banen, og opplegget rundt mesterskapet.

Førstkommende helg er det Klubbmesterskap alle klasser. Husk påmeldingsfristen tirsdag 18. august kl 16.00. Det er ikke mulig å melde seg på etter dette.

Bilde: Hakadal sine damer i godt humør før søndagens runde.

Bilde: Trangt om plassene på rangen og mange brukte god tid på å varme opp.

Bilde: Kjell-Erik Tuhus rutinert starter på hull 1

Bilde: Berit Astrup var mydig starter på hull 10 og guttene fulge med da Berit informerte.

Bilde: Vinnerlaget fra Østmarka GK

Bilde: Vinnerlaget fra Gamle Fredrikstad