Pro-tjenester Aas Gaard Golfpark 2021

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 2. april 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Sesongen er nær forestående, og vi gleder oss! morsomt at Tot informerte om Pro på Facebook sidene våre i går 1. april, ja det var en aprilspøk:-) Vi skal sikre våre medlemmer erfarne Proer! Les hvem det blir i saken

Mange savner nok Martin-Pro, men han hadde sitt siste år hos oss i 2020 – han jobber nå i Spania hele året.

Vi ønsker derfor Marie og Mark velkommen til oss!
Vi skal presentere begge på et senere tidspunkt, her kort om begge:

Marie Høgmoen skal jobbe hos oss fire utvalgte treningsdager med fokus på damene i klubben. Vi jobber med en spennende og attraktiv trenings pakke for damene som skal sikre fulle kurs – «stay tuned»!
Marie er PGA Club Professional utdannet ved Høgskolen i Innlandet og har tidligere jobbet i proshopen på Drøbak Golfklubb og jobbet som Pro på Oslo Golfklubb. Hun har også spilt på elitenivå i Norge. Nå jobber hun i Acushnet, som har ansvaret for Titleist og FootJoy. Marie jobber med golf syv dager i uka og skal være hos oss søndager. Marie ser frem til en strålende golfsesong og til å bli kjent med damene i Hakadal Golfklubb. Velkommen til Aas Gaard Golfpark Marie!

Mark Nichols er en meget erfaren Pro med solid utdannelse og oppdateringer i nyere tid (PGA Class A Pro Norge, Extraordinary Golf Coach 2014). Mark jobber til daglig på Ballerud Golf som Pro, Coach og køllemaker. Mark har spilt golf i en mannsalder og rundet mer enn 500 ulike golfbaner. Mark er en lyttende og erfaren Pro som vil at du selv skal finne ut av svingen – med litt hjelp!
Mark vil gjøre tilsvarende jobb som Martin med de ulike gruppene Herre, Senior, Satsningsgruppa og noe på Juniorgruppa, samt støtte våre Trener 1 ressurser som i sin tur gjennomfører VTG og Ivaretagelse (samme konsept som i fjor). Mark vil kjøre treninger tirsdager. I tillegg vil Mark ta både 1:1 Protimer og kølletilpasning (spennende). Velkommen til Aas Gaard Golfpark Mark!

Mer informasjon kommer om både Pro’ene og treningstilbud for sesongen (treningstider, priser og mulighet for booking av kurs).
Hakadal Golfklubb
V/ Per Håvard Fredrikstad