Randi Schwensen med Hole in one i dagens seniorturnering

Av:   |  Publisert: 24. juli 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da kan vi gratulerere Randi med sin første Hole in one på hull 11 i dag. Les mer i saken!

Fantastisk prestasjon og moro at Randi fikk den rett i koppen i dagens seniorrunde og det ble faktisk hele 6 stablefordpoeng på ett hull :-) Randi brukte en 3 wood og gikk med Astrid Olstad som markør og de så at slaget var bra men som vanlig mye sol i Hakadal på senior eclectic og vanskelig lys, når de kom ned så de ikke ballen. Randi tok med seg putteren og gikk bak hullet for å lete mens Astrid gikk og titta i koppen:-)

Der lå ballen og Randi kunne juble for sin første Hole In One og den 5 dama som klarer dette i Hakadal så nå er du i en liten men prestisjetung og flott klubb Randi:-)

Randi Schwensen med HIO ull 11 24.07.17 i turnering! Klikke her for å se alle HIO gjennom tidene i Hakadal