Rangen er åpen fra nå!

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 9. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da har vi fått delen vi manglet og undertegnende har vært elektriker og håper det virker fremover:-) Les mer i saken om åpningstider!

Da er endelig ventetiden over og du kan trene på golfslag på drivingrangen igjen fra og med nå. Ballmaskinen virker og du kan bruke bankkort eller golfmoreappen. I appen kan du kjøpe baller til redusert pris avhengig av hvor mange klipp du kjøper! Dere som er plussmedlemmer og Target 600 vil vi nå fortløpende overføre klippene deres utover kvelden.

OBS: til helgen ( lør-søn ) har vi VTG kurs med 16 deltakere mellom kl 10-16 og siden både Chipping og puttinggreen er stengt ber vi om at spillerne på kurset får mattene i dette tidsrommet!

OBS 2: Rangen er ikke helt tørket opp på høyre side og vi ber om at slicere trener på drawer/hocker nå i starten:-)
Vi får ikke plukket baller på høyre side før det har tørket opp.

Åpningstider er så lenge det er lyst fra morgen til kveld!

Varme i lufta og medvind på rangen i kveld.

God trening!
Tot