Seniordamer som virkelig står på!

Av:   |  Publisert: 16. mars 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi har noen flotte golfentusiaster blant våre Seniordamer! Her ser du Berit Astrup, Else Greftegreff og Karin Raastad etter siste runde hos Custom Golf på Frysja. Perfekt svingvedlikehold og hyggelig tidsfordriv om vinteren!

Disse damene er de 3 mest ivrige og flotte konkurransespillere i Hakadal GK’s seniorgruppe – kanskje i hele klubben på damesiden!

De deltar i HGK’s egne turneringer for damer og senior damer, spiller i Norsk Seniorgolfs turneringer og deltar i seniorenes egen netto turnering på Custom Golf, hele vinterhalvåret! Konkurranser er gøy – bli med du også!

Og det er plass til mange flere på HGK's Seniorturneringer og vil du følge med disse entusiastene på Norsk Seniorgolfs turneringer så kan du ta kontakt med Steinar Bakken på   sbakken9@online.no