Seniorgruppa med flott avslutningsdag på en strålende sesong

Av:   |  Publisert: 14. oktober 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Fredag arrangerte Seniorgruppa avslutningsturnering for spillere som har deltatt på årets mandagsturneringer. Etter turneringen var det invitert til middag og premieutdeling for sesongen.

2019 sesongen har vært en svært vellykket sesong for seniorgruppa, og det har vært avholdt en rekke turnering gjennom sesongen med godt oppmøte.

18 % økning på seniorturneringene i år:
Vi startet turneringene "Senior eclectic" 13. mai og avsluttet 23. september. 75 spillere har deltatt på en eller flere mandagsturneringer i år. Det er registrert 704 turneringsrunder som gir en økning på 18 % sammenlignet med 2018-sesongen. I snitt har vi hatt 20 spillere på formiddagen og 15 på ettermiddagen. Det er bra, men vi har plass til enda flere.

For ytterligere info om turneringene som er spilt, og sammenlagtlistene se golfbox her

Vi avsluttet 2019-sesongen med en hyggelig scrambleturnering fredag 11. oktober. 27 spillere fordelt på 9 lag deltok. Etter turneringen møttes vi i kafeen til en nydelig to retters middag og kaffe og kaker. Det var premieutdeling for hele sesongen og dagens turnering.

Følgende kom på pallen på fredagens scrambleturnering:
1. plass: Grethe Krogtoft, Randi Schwensen og Henning Guldhaugen
2. plass: Karin Raastad, Rune Martin Bjerke og Tore Amundsen
3. plass: Margaret Skumsrud, Tormod Lønaas og Morten Bakken

Bilde av vinnerlaget: Grethe Krogtoft, Henning Guldhaugen og Randi Schwensen.

Bilde:  2. plass: Tore Amundsen, Karin Raastad og Rune Martin Bjerke

Bilde: 3 plass: Morten Bakken, Margaret Skumsrud og Tormod Lønaas

Hele resultatlisten finner du her:

Nærmest pinnen - hull 11:
Ingen damer på greenen
Per Ole Thorsen

Lengste drive - hull 13:
Grethe Krogtoft
Erik Haugen
Gratulerer til alle😊

Innesesongen 2019-2020 starter snart opp:
Erik Haugen informerte litt om planene for oppstart av innegolfen på Frysja.
Oppstartsdato er tirsdag 29. oktober 2019. Erik sender ut en e-post med mer info.

Da gjenstår det å takke for en hyggelig sesong. Det er bare å glede seg til innegolf på Frysja for de som har lyst og anledning, før vi møtes ute til ny dyst til våren. I 2020 gleder vi oss til endelig å kunne ønske klubbens 1970-årgangen velkommen som fullverdige medlemmer av Seniorgruppa.