Skymringsgolfen er her igjen......!

Av:   |  Publisert: 6. september 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Mørket kommer nå dessverre raskere og raskere dag for dag og vi gir litt billigere greenfee fremover på ettermiddagen. Minimums greenfeen på 350 opprettholdes for dere som har rabatter i medlemskapet. Les mer i saken

Det er jo slik at kveldene blir kortere og kortere og at frosten nærmer seg. I dag var det like før vi hadde frost med 2 grader på morgenkvisten.

Siden det nå blir litt raskere mørkt innfører vi skymringsgolf hvor du får det litt billigere. Vi vil flytte tidene i kraft med mørket/solnedgang fremover og følg med på Golfbox hvor priser blir oppdatert.

Vi ønsker oss mindre regn og høyere temperaturer fremover.

Bookingregler ved stenging av banen.

Ved frost eller overvann må vi avblokkere allerede bestilte starttider. Vi ser dessverre at mange av dere har krysset av for at dere ikke ønsker beskjeder fra golfbox. Det betyr at dere som ikke ønsker informasjon kan risikere å møte opp til tross for at vi har gitt beskjed via golfbox om stengning av bane.

Dere som har avhuket for beskjeder vil selvsagt få varsling på epost eller sms hvis dere har huket av for dette også.

Her er et bilde hvor du kan se hva som kan krysses ut i din golfbox. Logg deg på i Golfbox, trykke på rediger din profil og scroll deg ned til dette bildet og huk av allerede nå i dag.
Dette er da undertegnedes profil.

med ønske om en lang og fin høst.
Tot