Smitten øker vi tar noen grep

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 6. september 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Smitten øker spesielt blant de unge og vi har 100 nye ivrige juniorer i år. Så vi går tilbake til slik vi hadde det i våres ift flagg og bunker. Les mer i saken

Det er økende Covid 19 smitte i Nittedal og spesielt blant de unge. Klubben har mange nye unge spillere og i den anledning er det besluttet at vi ikke skal ta ut flagget fra koppen på greenene lengre.

Rakene i bunkerne vil bli fjernet ila av tirsdag morgen. Dette for å forebygge smitte slik at vi ikke må stenge ned banen nå på slutten av sesongen pga smitte relatert til golfbanen. Da gjeninnfører vi ballplassering i bunker med en køllelengde ut sesongen. Reparer så godt du klarer med ben og køller hvi du slår opp store hull i bunker.

På rangen har vi fortsatt karene med såpe til rangebøttene men ta gjerne med deg egen pose du kan fylle baller i fra rangemaskina.

Håper alle viser stor respekt og forståelse!
Fortsatt god golf!