Stor dag forrige lørdag med Golfens dag!

Av:   |  Publisert: 26. juni 2017  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Flere 100 var innom, både nye golfere og de som har vært med en stund. Golf er familiesport og passer for folk i alle aldersgrupper!

Åge Martinsen og Arne Hvidsten holdt i arrangementet fra A til Å og fikk med seg mange frivillige til å hjelpe til med golfens dag som ble holdt 17. juni i nydelig sommervær.

Mange morsomme konkurranser og våre trener 1 resurser med Jorunn Indrevik og Pål Hagelig hadde mange timer med golfundervisning denne dagen til stor glede for potensielle nye golfere og seg selv:-)

Hakadal Golfklubb med frivillige har nå gjennomført World Womens golfday og Golfens dag i år og mere kommer!

Hold av 19. august for da blir det stor turnering igjen sammen med Beste Golfreiser som sponser 2 reiser til Morokko med fri golf. Dette blir slått sammen med Aas Gaard Golfpark sitt store KM i Stableford for de forskjellige klassene. Nytt av året er at det er omspill på hull 18 for de forskjellige hcp kategoriene om å vinne tur til morokko. påmelding via denne linken. Det blir også flotte premier på closest to pin og en heldig spiller blir trukket ut på scorekortet og han eller hun vinner da en tur til Morokko!

Varingen var også tilstede og lagde en flott reportasje som du kan se i bildet under eller klikke på denne linken for en lesevenlig  og utskriftsvenlig PDF!