Svein Eng vinner av årets Matchplay

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 28. september 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

64 spillere i årets matchplay, i finalen var Bjørn og Svein

Bronsefinalen ble spilt mellom Roy Hansen og Rune Qualben i helgen og Roy Hansen vant 3-2 på hull 16 etter fantastisk spill på bacnine! ( 3 opp med 2 hull igjen å spille)

Finalen lå Svein meget godt an etter 9 hull og var da 3 opp. Bjørn våknet til på slutten og spiste seg helt inn til kun ett hull bak etter 16 hull. På hull 17 fikk Bjørn et dårlig 3 slag og endte opp med å droppe ved skogen til høyre for greenen mens Svein la seg på greenen på 3 slaget og toputtet for par og seier i Matchplay 2020.
Vi gratulerer og hele scorekortet til finalen finner du i denne linken og bronsefinalen finner du her

1. plass og vinner av jakka i Matchplay 2020 Svein Eng
2. plass Bjørn Jåsund
3. plass Roy Hansen
4. plass Rune Qualben

Alle som var med i årets matchplay kan fortsatt være heldig da vi på årsmøtet i november kommer til å trekke en heldig vinner blant alle deltakerne som vinner fritt spill til en verdi av 8000 kr i 2021.

Finalegutta på hull 18 etter runden hvor begge smiler som om de har vunnet men Svein knytter litt ekstra neve!
Bjørn Jåsund til venstre og Svein Eng til høyre
Foto: Anne Karin Fossum