Tidenes største turnering for Hakadal Golfklubb

Av: Tone Holme  |  Publisert: 20. juni 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det var rekord mange deltagere med i årets midtsommerscrambel (Texas Scramble), med hele 49 lag og 191 spillere. Da holdt det ikke med en shotgun start med dobbel start på hvert hull (36 lag), så vi utvidet turneringen med 13 lag som startet med shotgun tidlig på morgenen.
Vi rakk nesten å komme rundt før regnet kom. Og alle spillere ble tilbudt middag etter runden, sponset av Hakadal GK. Og veldig mange tok seg tid til å spise.
Det var utrolig mange gode resultater. Og de som kom på pallen og kunne ta med seg gavekort hjem er:

Joachim Solheim
Alexander Arvidsson
Henrik Solheim
Henrik Fardal
Snorre Amundsen Aarsund
Sigrid Amundsen Aarsund ( tok VTG kurs for noen uker siden)
Stig Amundsen
Eskil Ryssmo
Martine Holt Hasle
Nils Køste
Jens Køste
Kim Køste

Vi hadde også premier for nærmest hullet og lengste drive for både damer og herrer. Og de som vant er:

Longest drive for damer på hull 6 – Linnea Løvhaugen Bjerke
Closest to pin for damer på hull 11 – Martine Holt Hasle
Longest drive for herrer på hull 1 – Andreas Varberg Cranner
Closest to pin for herrer på hull 14 – Anders Grasdal

Vi gratulerer vinnerne, og de som ikke var på premieutdelingen kan hente premien i Proshop.

Hakadal Golfklubb takker for en fin turnering og en morsom dag på Aas Gaard.