To nye Hole In One

Av:   |  Publisert: 19. august 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Anders Kongerud og Gunn Gaaserud har klart det vi alle golfere drømmer om! Les mer i saken

Da kan vi sette to nye HIO på den nye tavla som nå er lagd men ikke ferdig slipt og pusset ennå. Den er skåret ut fra egen skog og blir fin å få inn i kafeen.

Anders Kongerud klarte den store bragden i siste mandgsturnering den 12. august og han hadde selvfølgelig datteren Mina med som Caddie og hun ga råd om køllevalg og var den første frem til hullet for å se at bllen lå i koppen:-)

Slaget var på hull 14 med 6 jern fra 57 utslag, Anders slo en perfekt fade og landet 1 meter ca rett foran flagget og trillet inn. Vi grtaulerer!

Gunn Gaaserud klarte samme bragd på hull 7 og fikk Hole in one den 8. august. Hun brukte en hybrid på bragden med fikk dessverre ikke fullført runden da det begynte å lyne og tordne med regn ved 5-tiden og ingen tenkte på å ta bilde. Da er HIO oversikten på hjemmesden oppdatert.

Mina og Anders og kanskje kan en av dem få ny HIO i helgens klubbmsterskap?