Tusen takk for nok en flott sesong på Aas Gaard Golfpark

Av: Tor Oddvar Torve  |  Publisert: 17. oktober 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Skog og veisjef på gården Pål Røsjø har fått satt ut brøytestikker og det forteller oss at det er på tide å stenge for i år! Les mer i saken

Nok en flott sesong er over på banen og vi klarte nesten like mange runder på banen i år til tross for at i fjor var det kun golf som var tillatt som aktivitet.

Det har vært nedgang på spilte runder på landsbasis i år da det både er lov å spille fotball, håndball og reise igjen. her i Hakadal er vi så og si likt med fjoråret med noen færre medlemsrunder men en oppgang i antall gjestebesøk. Noe av gjesteøkningen er jo at vi åpnet banen tidligere enn våre nabobaner og hadde fullt trøkk fra 1. mai som vi pleier.

I fjor åpnet vi en dag tidligere og stengte en dag senere og det er vel årsaken til at det totalt ble spilt 39 færre runder i år:-)

Her et bilde av spillstatistikken mot fjoråret. NB: alle mandagsturneringene og store turneringer i regi av klubb eller Norsk Seniorgolf etc etc blir jo ikke registrert så antallet spilte runder er nok noen tusen flere enn bookningsstatistikken pr medlem/gjest.

Som vi ser på bildet er det frost i dag og kontrasten med flagget på greenen og brøytestikken i veien forteller oss at nå må vi jobbe hardt for å klargjøre banen til en ny sesong og vi håper på noen fine dager slik at vi får gjort det vi skal.

17 oktober kl 09:00
Takk for i år!