Våre klubbmestere

Av: Øivind Karlsen  |  Publisert: 21. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

To flotte dager der vi får kåret årets mestere i alle klasser

I år var det med 90 spillere sammen med, noen større og noen mindre klasse.
Vi skulle ønske det var noen flere med i dame klasser, men veldig glade for bra oppmøte i Gutter Junior.

Vi fryktet lenge at yr sin vær forutsigelse med lyn og tord litt ut på dagen skulle slå til, så vi flyttet shotgun 1 time frem. Smilende golfspillere møtte opp i god tid før utslaget som startet 07:55, ukjent hvor mange som hadde fått lite søvn fra lørdagen, da bl.a byderock hadde sin kveld i dalen.

Vil takke banemanskapet for fremragende bane og spesielt Klaudijus som sto på fra tidlig morgen til sen kveld for at dette arrangementet skulle komme i havn.

Vi gratulerer alle med godt gjennomført og her er 2022 Klubbmestere i alle klasser.

Damer:

Mona Haugen Hoel

Herrer:
Jens Andreas Køste

Senior damer 50-64 år:
Tone Lise Brattbakk

Senior Herrer 50-64 år:
Lars Baalsrud

Senior damer 65+:
Anna Dønnestad

Senior herrer 65+

Erik Dønnestad