Verv en ny golfer og vinn premier!

Av:   |  Publisert: 5. mars 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I år som i fjor blir alle kurs og treninger gjort sammen med Hauger Golf sin Pro Martin Brännstrøm. Nå er første VTG kurs ute for påmelding. Vi tror dessverre ikke potensielle nye golfere ser så mye på disse sidene så vi er avhengig av din hjelp! Les mer i saken.

Lørdag & Søndag Kl 10:00-16:00
* Kurs sammen med Hauger GK
* *Kurs hverdager kl 17:00-21:00 sammen med Hauger GK

Kun kr 1 495,- For barn under 16 koster kurset kr 995,- To betalende foreldre kan ta med et barn gratis! Min 5 deltakere for at kurset arrangeres, max 12-15 deltakere per kurs. Kurs kan organiseres individuelt eller i mindre grupper dersom datoer ikke passer. For påmelding gå til Kursoversikten  eller send en mail til  martin@hakadalgolf.no Påmelding er bindende.

Klikk på denne linken og du får full informasjon om årets kurs og treningsplan. Klubben vil i samarbeid med trener 1 og 2 trenere sette opp flere treninger for spillere som ønsker.

Kurs og treniongsopplegg utarbeidet av Martin og Joachim finnes her.