VTG sesong 2017

lørdag 29. april 2017

Påmelding på hjemmesidene i tidsrommet fre 31. mars - tor 27. april

Informasjon:

Velkommen til årets første VTG kurs på Aas Gaard Golfpark i Hakadal. Kurset koster kun  kr 1495,- og går over to dager fra kl 10-16 hver dag. For barn under 16 koster kurset kr 995,- To betalende foreldre kan ta med et barn gratis!
Påmelding til kurset her

Vi møtes til en prat oppe ved kafeen hvor vi har merket et bord med VTG slik at du vet hvor du skal sette deg når du kommer. Er det dårlig vær er bordet inne! Vi sender uansett en velkommen melding på epost torsdag kveld!

Vedlig flott at du vil teste om golf kan være noe for deg og i Hakadal er vi litt over 1000 fornøyde golfere på mange forskjellig nivå og vi alle trives uavhengig av nivå. Det smarteste når du først har bestemt deg for å prøve golf er å gå "all in" første året da du lærer mye på kurset og vil få muligheter til å være med på felles gruppetreninger med oppfølgingskurs og ukentlige ivaretagelsetreninger.

Du har to muligheter og vi anbefaler selvsagt den med "all in" hvor du kjøper deg et supertilbud på medlemskap første året hvor du kun betaler kr 3000,- for fritt spill hvor du kan spille så mye du vil hele sesongen. Ordinærpris er 6990,- men får du til golfen og du liker deg her er det vel verdt hver eneste krone. ( 2 betalende foreldre/foresatte for barna inkludert i medlemskapet)
Som ny binder du deg ikke og bestemmer selv hva du ønsker å gjøre i 2018 da vi synes du må få prøve golf skikkelig og bli kjent med miljøet først.

Alternativ 2 er medlemskap til kr 1800,- som inkluderer 2 runder på banen og kr 200 i rabatt hver gang du spiller. Det vi erfarer da er at du spiller litt lite og ser an værmelding da du faktisk må betale for runde 3 og utover så ikke nøl med å hoppe på superkampanjen for nybegynnere som ønsker å mestre golf fra år 1, det vil du ikke angre på!

Alle kurs må ha nok påmeldte for å holdes. Påmelding er bindende. Tidspunktene kan forandres med tanke på antall påmeldte og pauser etc. Fint hvis dere har køller, da kan dere gjerne ta dem med, hvis ikke har vi ekstra til utlån. Vi kommer til å ha meget bra pakketilbud for alle sammen som eventuelt kan være interessert i det. Betaling gjøres i golfshop før kurs start.

Oppfølgingskurs

Dette er noe vi satser stort på. Vi vil sikre oss at du/dere kommer skikkelig godt når dere først begynner:-) Derfor tilbyr vi oppfølgingskurs til alle som blir medlemmer hos oss til kun kr. 75.- pr gang.
Velkommen skal du være og her her link til innmeldingsskjema, faktura kommer på Epost i etterkant og skriv om du ønsker greenfeemedlemskp til kr 1800 eller den anbefalte superkampanjen med fritt spill til kr 3000,- i kommentarfeltet. INNMELDINGSSKJEMA

Da er det bare å glede seg til en morgen du slår ut på hull 1 i vakre Hakadal

I år er vi så heldige å få 2 erfarne menn fra Hauger Golf som vi samarbeider med på Protjenester og Joakim Lange og Martin Brannstrøm vil være våre trenere! Martin vil være den som i de fleste tilfeller kjører VTG kurs og gruppetreninger.

Martin og Joakim