Nytt vann på hull 13!

Av:   |  Publisert: 31. juli 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Les mer i saken og se bilder

Nytt vann blir laget over der hvor den gamle fairwybunkeren nede på venstre side lå!

De oppmerksomme har kanskje fått med seg flere nye dammer inne på åkeren til venstre for 13 og 14. Dette er en del av den nye renseparken og vannet som kommer fra dammene på hull 15 og 16 fanges nå opp i flere dammer og i stedet for en bekk forbi bunkeren på 13 som allerede hadde mye stein og lite sand i seg valgte vi et vann slik at du kan få vannspeilet når du står på tee 13 eller foretar ditt andre slag inn mot greenen før du setter birdien.

Bunkere
Vi hadde på planen å renovere de fleste bunkerne og skifte ut sand i år men pga de store isbrannskadene vi hadde og at alle greener måtte renoveres og resåes var det ikke økonomi til dette i år.

Ekstraarbeidet med banen/greener og at sesongen åpnet 1 og halv måned senere en normalt med tapte inntekter gjode at vi var over en million bak fjoråret når vi startet sesongen, Vi gjør alt vi kan for å ta inn det tapte og dere som gode ambasadører for anlegget må skryte mye og spre til venner og bekjente at det er grønt og skjønt i Hakadal om dagen slik at flere inntekter tilfaller anlegget.

Nedenfor to bilder av arbeidet med det nye vannet kommer på hull 13 og skal du være uheldig å slå deg innenfor sperringene  er dette nå sidevannshinder og du kan droppe deg ut der du gikk inn. Når jobben er ferdig vil vi merke om hullet,

Fortsatt god sommer og husk at vi har mye flotte klær og golfutstyr til salgs i Proshop og at dette også påvirker økonomien til banen.