Spillerinformasjon Norgesmesterskapet matchplay 29.06-01.07

NM Matchplay 29.06-01.07

Aas Gaard Golfpark Hakadal

Avmelding

Avmelding/strykning rettes til NGF, turnering@golfforbundet.no.

Beskjeder/Informasjon

Alle beskjeder vil bli slått opp på oppslagstavlen ved hjørnet på Proshop.

Drivingrange

Åpen fra kl. 06:00 begge/alle turneringsdager.
Det brukes kredittkort eller Rangekort som kan kjøpes i Proshop Det er kr 100,- i depositum for rangekort.

Forecaddies

Forecaddies utplasseres ved behov. Starter informerer om eventuelle forecaddies og på hvilke hull.
Forecaddies er utplassert for sikkerhet, men kan også assistere med å anvise/finne baller.
Spilleren bør anvise ballens retning ved å strekke ut høyre eller venstre arm i skulderhøyde.

Førstehjelp

Kontakt TD/turneringsleder ved behov. Avstand til legevakt er 10 km. Klubben har førstehjelpsutstyr og hjertestarter i sekretariatet.

Garderobe/dusj/toalett

En dusj tilgjengelig ved ordinære toaletter ved siden av kafeen. Nøkkel til dusj fås i kafeen

Hullplassering

Tabell som viser dagens hullplasseringer deles ut av starter og vil være oppslått på oppslagstavlen.

Innspill

Innspill vil foregå 28.06. Spillerne tar selv kontakt på epost info@hakadalgolf.no for bestilling av starttider. Innspill må bestilles før tirsdag 26.06 for å være garantert tid. Kun spillere som skal spille NM spiller innspill gratis.

Lagring av utstyr

Vi har en låve hvor dere på eget ansvar kan oppbevare utstyr til dagen etter!

Lokale regler

Eventuelle tillegg (for denne turneringen) til lokale regler utover NGFs regelkort deles ut av starter og er oppslått på oppslagstavlen.
Utkast til eventuelle tillegg vil være oppslått på oppslagstavlen innspilldagen.
De lokale reglene trykket på scorekortet og i eventuell baneguide gjelder ikke.

Mat og drikke

Kafé er åpen fra kl 08 hver dag og frokostpakker fås kjøpt både i kafeen og Proshop
Det er drikkevann ved Proshopen og flaskevann til salg i Proshop og kafeen.

Offisiell tid

Offisiell tid vises på klokke ved Proshop og hull 1.

Overnattingsmuligheter

Viser til info lagt ut på turneringen i Golfbox

Premieutdeling

Finner sted ved kafeen rett etter avgjørelsen.

Proshop

Åpen fra kl. 07 alle tre dager

Scorekort og scorekortmottak

Resultatskjema utdeles av starter.
Scorekortmottaket er merket ”Scorekortmottak” og vil være i samme bygg som Proshop Vinner av match leverer resultatskjemaet. Hvis delt match i puljespillet leverer en av spillerne.

Spilleavbrudd

Se NGFs Regelkort – Spilleavbrudd. Gjenopptagelse av spill (anmerkning til regel 6-8b, side 158).
(Spillerne skal ved spilleavbrudd begi seg mot klubbhuset for å motta videre informasjon.)

Spillehastighet og regler for tidtaking

I henhold til tidsskjema og NGFs regelkort.

Startlister

Startlister finnes ved oppslagstavlen ved Proshophjørnet
Det startes fra hull 1 og hull 10 i alle runder.

Traller

Vi har 16 traller til utleie og bestilles i Proshop på 90611116 eller proshop@hakadalgolf.no

Turneringssekretariat

Vil være i «Fjøset/selskapslåven» samme bygg som Proshop