Sterk frost og mulig snø i første del av høstferien!

Av:   |  Publisert: 1. oktober 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi kunne tenkt oss litt varmere vær i høstferien men vi får gjøre det beste ut av det. Les mer om hvordan vi gjør det og litt om plan for nedstengning i år!

I morgen tirsdag 2. okt holder vi helt stengt hele dagen da det skal være veldig kaldt og mulighet for snø på formiddagen som kanskje går over i 2-3 grader og regn utover dagen.

Onsdag 3. okt åpner vi kl 13 og håper frosten har sluppet taket til da. NB: Husk å gå inn på din profil i golfbox og huke av for at du ønsker beskjed hvis vi gjør endringer på din starttid i Golfbox. Vår eneste mulighet til å kommunisere via systemet.

SHOTGUNSTART SØNDAG
Vi kommer til å kjøre en shotgun ( fellesstart ) søndag 7. oktober kl 12:30. Vi har laget en booking som gjøres i turneringsmodulen via denne linken.
Du kan da hvis du vil melde på flere enn deg selv og dere kommer automatisk som et lag. Hvis du og din spillpartner melder seg på hver for seg må dere skrive i kommentarfeltet at dere ønsker å spille sammen.

Vi setter sammen ballene på lørdag kveld slik at alle får tildelt et starthull kl 12:30. Vi har satt en begrensning på 72 spillere søndag da herregruppen også starter kl 12:30 med shotgun denne dagen.

Vi går igang med sprøyting av soppmidler ila kort tid og til neste uke begynner vi å rydde inn benker og utstyr. Vi ser ann litt med tanke på dyplufting av greener og teesteder som må gjøres fremover.
Vi satser på at noe varme kommer tilbake slik at vi slipper å pakke ned for tidlig pga frosten i år og vil se an værmeldinger fremover. ingen fast stengedato med andre ord.

Her er link til starttidsbestilling for søndagen og dette er da ingen turnering til tross for at vi bruker den modulen for booking. https://www.golfbox.no/app_livescoring/tour/default.asp?language=1044#/competition/1737161/info

Da sender vi deg SMS lørdag kveld med korrekt hull å starte på kl 12:30
BOOK HER